sadsad x
asdasd
Sık Sorulan Sorular
  • İndirim Kuponları süresi ne kadardır ve kaç kere kullanabilirim?

    Aksi tarafınıza belirtilmediği sürece indirim kodu süreleri 1 aydır ve bir kez kullanıma açıktır

  • İndirim kuponum çalışmıyor ne yapmalıyım?

    Size iletilen indirim kuponları çalışmaması durumunda destek@rwb.com.tr ve (0212) 864 04 03 nolu çağrı merkezi hattımızdan müşteri temsilcimiz ile görüşebilirsiniz.

  • Siparişimi iptal veya iade ettim indirim kuponumu tekrar kullanabilir miyim?

    Siparişinizi iptal veya iade etmeniz durumunda indirim kuponu hesabına yeniden yüklenir. İndirim kuponunu kullanma süreniz veya kampanyalardan faydalanma imkanları RWB tarafından belirlenir.

  • Tek tıkla alışveriş yapabilir miyim?

    1. sitemizde kart saklama hizmetinden faydalanmanız durumunda bir sonraki alışverişlerinizde kart bilgilerinizi tekrar kullanmadan tek tıkla alışveriş yapabilirsiniz.

     

     

    1. www.rwb.com.tr sitemizde hesabınıza tanımlanmış indirim kodlarını görmek için Hesabım>Hediye Çeklerim sayfanızı ziyaret edebilirsiniz.
    2. Hesabınıza tanımlanmış hediye çeklerini kullanmak için sepet sayfanızdan İNDİRİM KODU KULLAN bölümüne indirim kodunuzu yazıp butona basınız. İndirim kuponu değeri sepet toplamınıza uygulanmış olacaktır.
    3. İndirim kuponlarını süresini, kullanım oranını vb. gibi tüm haklarını değiştirme hakkı RWB ’ye aittir.
  • Siparişim ne zaman gelir?

    1. www.rwb.com.tr sitemizden vermiş olduğunuz siparişler kampanya dönemleri yoğunluğuna göre 24 saat içerisinde kargoya teslim edilmektedir.
    2. www.rwb.com.tr sitemizden vermiş olduğunuz siparişlerin hazırlanması ve kargoya teslim edilmesi ile birlikte kargo takip numarası E-Posta adresinize gönderilmektedir.
    3. Sipariş süreçlerinizi www.rwb.com.tr Ana sayfa sol üst köşede bulunan Sipariş Takip butonuna basarak sipariş no ve e-mail bilgisi girerek siparişlerinizin durumunu takip edebilirsiniz. İlgili sayfaya https://www.rwb.com.tr/siparis-takip linkinden de ulaşabilirsiniz.
    4. Kargoya teslim edilmiş siparişlerin takibi için MNG Kargo sitesinden size iletilen kargo takip no ile takip edebilirsiniz.
  • Teslimat ücreti var mı?

    1. sitemizden vermiş olduğunuz tüm siparişler de 100 TL üzeri ücretsiz olarak gönderilmektedir. 100 TL altı siparişleriniz kargo ücreti 10 TL olarak alışverişinizi yapabilirsiniz.
  • Sipariş verdim. Adres değişikliği yapmak istiyorum?

     

    Siparişinizi faturası kesilmeden adres değişikliği yapabilirsiniz. Faturası kesilmemiş siparişlerinizin adres değişikliğini yapmak için destek@rwb.com.tr adresine veya (0212) 864 04 03 müşteri hizmetleri numaramızdan müşteri temsilcimize ulaşarak sipariş no ve yeni adres bilginizi, yeni fatura adres bilginizi iletmeniz yeterlidir.

  • Siparişim kargoya verilmiş, Adres değişikliği yapmak istiyorum?

    Kargoya teslim edilmiş siparişler için adres değişikliği yapılamamaktadır.

  • Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

    Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.

    Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:

    • Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.
    • İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde paketi teslim almadan iade edilmesini talep edin.
  • Yurtdışına teslimatınız var mı?

    1. sitemizden vermiş olduğunuz siparişlerde sadece yurtiçine teslimat yapılmaktadır.
  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

    Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadırlar.

  • Kredi kartı bilgilerimi kaydetmek istiyorum, ne yapmalıyım?

    1. sitemizde kart saklama hizmetleri KART SAKLAMA FİRMASI tarafından gerçekleştirilmektedir. RWB kendi bünyesinde kart bilgilerinizi saklamaz ve bu hizmetten oluşabilecek olumsuz durumlardan sorumlu değildir.

     

    Kart saklama hizmetinde faydalanmak için ödeme adımında yer alana BU KARTI SAKLA seçeneğini seçmeniz yeterlidir.

  • İade sürem doldu, ürünlerimi iade edebilir miyim?

     Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür. 14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlamaktadır.

  • Sipariş Paketim ile faturamın ayrı adreslere gönderilmesini istiyorum?

    1. sitemizden vereceğiniz siparişler adres adımında FATURAMIN AYRI ADRESE GÖNDERİLMESİNİ İSTİYORUM seçeneğini seçmeniz durumunda, fatura adres bilgilerinizi gireceğiniz yeni bir ekran gelecektir. Faturanızın gönderilmesini istediğiniz adres bilgilerinizi yazmanız durumunda faturanız ayrı adrese ücretsiz olarak gönderilecektir.
  • Siparişlerime hediye paketi veya notu ekleyebiliriyim?

    Sepet sayfasında sipariş ürünleri içerisinde bulunan bir veya daha fazla ürün için ayrı ayrı hediye paketi seçebilir yine ayrı ayrı olarak hediye notu ekleyebilirsiniz.

     

    Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum?

     

    • Siparişiniz kargoya verildikten sonra teslim edilmeden iptal işlemi yapılamamaktadır.
    • Kargonuzu teslim almamanız durumunda sipariş ürünleriniz depomuza ulaşana kadar iptal işlemi bekletilmekte olup, ücret iadeniz bu süre zarfından sonra işleme alınmaktadır.
  • Siparişim bilgim olmadan iptal edilmiş, ne yapmalıyım?

    Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya şüpheli işlemlerin olması durumunda güvenlik nedeniyle iptal edilebilir ve üyelik hesabınız askıya alınabilir.

     

    İptal edilen siparişlerin nedeni üyelik e-mail adresinize iletilmektedir.

     

    Siparişinizi sistem tarafından iptal edilmesi durumunda destek@rwb.com.tr veya (0212) 864 04 03 nolu Çağrı Merkezi hattımızdan müşteri temsilcimizden detaylı bilgi alabilirsiniz.

     

  • Siparişim eksik gönderilmiş, ne yapmalıyım?

    Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.

     

    Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

    1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
    2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
    3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte RWB Lojistik Merkezine geri gönderin.
    4. Durumla ilgili olarak deste@rwb.com.tr ve (0212) 864 04 03 nolu Çağrı Merkezi hattımızdan müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.
    5. Eksik gelen sipariş ile tarafımıza bilgilendirmeniz durumunda depo kamera kayıtları incelenerek, eksik ürün olması durumunda eksik ürün tarafında ücretsiz olarak gönderilecektir.

     

  • Aldığım ürünlerin fiyatına kdv dahilmidir?

    1. adresinden satılan her ürün kdv dahil olarak satılmaktadır.
  • Ödeme seçenekleri nelerdir?

    1. www.rwb.com.tr sitemizden sadece kredi kartı ve banka kartı ile alışveriş yapabilirsiniz.
  • Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

    1. Ödeme adımında taksit seçeneklerini aşağıda inceleyebilir, ayrıca ödeme adımında Taksit seçeneklerini tıklayarak görebilirsiniz.

  • Kredi kartı bilgilerimi kaydetmek istiyorum, ne yapmalıyım?

    1. sitemizde kart saklama hizmetleri İyzico tarafından gerçekleştirilmektedir. RWB kendi bünyesinde kart bilgilerinizi saklamaz ve bu hizmetten oluşabilecek olumsuz durumlardan sorumlu değildir.

     

    Kart saklama hizmetinde faydalanmak için ödeme adımında yer alana BU KARTI SAKLA seçeneğini seçmeniz yeterlidir.

  • Tek tıkla alışveriş yapabilir miyim?

    www.rwb.com.trsitemizde kart saklama hizmetinden faydalanmanız durumunda bir sonraki alışverişlerinizde kart bilgilerinizi tekrar kullanmadan tek tıkla alışveriş yapabilirsiniz.

  • İNDİRİM KUPONLARI

    1. www.rwb.com.tr sitemizde hesabınıza tanımlanmış indirim kodlarını görmek için Hesabım>Hediye Çeklerim sayfanızı ziyaret edebilirsiniz.
    2. Hesabınıza tanımlanmış hediye çeklerini kullanmak için sepet sayfanızdan İNDİRİM KODU KULLAN bölümüne indirim kodunuzu yazıp butona basınız. İndirim kuponu değeri sepet toplamınıza uygulanmış olacaktır.
    3. İndirim kuponlarını süresini , kullanım oranını vb gibi tüm haklarını değiştirme hakkı RWB’ya aittir.
  • İndirim Kuponları süresi ne kadardır ve kaç kere kullanabilirim?

    1. Aksi tarafınıza belirtilmediği sürece indirim kodu süreleri 1 aydır ve bir kez kullanıma açıktır.

  • Siparişimi iptal veya iade ettim indirim kuponumu tekrar kullanabilir miyim?

    Siparişinizi iptal veya iade etmeniz durumunda indirim kuponu hesabına yeniden yüklenir. İndirim kuponunu kullanma süreniz veya kampanyalardan faydalanma imkanları RWB tarafından belirlenir.

  • Hesabımda tanımlı indirim kuponlarının hepsini tek seferde kullanabilir miyim?

     

    Hesabına tanımlı birden fazla indirim kodu olması durumunda her bir indirim kuponunu farklı siparişler için kullanabilirsiniz.

  • İndirim kuponumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?

     

     İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda:

    • İndirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz.
    • Statüsü uygunsa ve istediğiniz ürünler hala satıştaysa mevcut siparişinizi iptal ederek indirim kuponu ile başka bir sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Fatura bilgilerinde değişiklik yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?

    Fatura bilgilerinizi değiştirmek istediğiniz siparişler için destek@RWB.com.tr ve xxxxx nolu çağrı merkezi hattımızdan değişim işlemleri yapabilirsiniz.

    Siparişinizin faturası kesilmediği müddetçe fatura bilgilerinizi çağrı merkezimiz aracılığı ile bilgi güvenliği sağlanarak değiştirebilirsiniz.

    Şirket adına fatura kestirmek istiyorum ne yapmalıyım?

    1. adresinden vereceğiniz siparişlerde adres sayfasında bireysel ve kurumsal fatura seçenekleri bulunmaktadır. Kurumsal olarak seçim yapmanız durumunda faturanız belirteceğiniz kurumsal bilgiler ile kesilecektir.
  • Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi?

    Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır. Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından gözükmez.

  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?

    • Şifrenizi Hesabım> hesap işlemleri sayfası altında yer alan şifreler bölümünden değiştirebilirsiniz.
    • Şifrenizi unuttuysanız üyelik>şifremi unuttum linkine tıklayarak kayıtlı mail adresine şifre yenileme linki talep edebilirsiniz.

    Üyelik bilgileriniz dışında herhangi bir mail adresinize bilgi güvenliği sebebi ile şifre iletilememektedir

  • E-posta adresimi değiştirebilir miyim?

    • Güvenliğiniz nedeniyle e-posta adresi değişikliği yapılamamaktadır.

  • Hesabımda tanımlı indirim kuponlarının hepsini tek seferde kullanabilir miyim?

    Hesabına tanımlı birden fazla indirim kodu olması durumunda her bir indirim kuponunu farklı siparişler için kullanabilirsiniz.

     

  • İndirim kuponumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?

     İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda:

    • İndirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz.
    • Statüsü uygunsa ve istediğiniz ürünler hala satıştaysa mevcut siparişinizi iptal ederek indirim kuponu ile başka bir sipariş oluşturabilirsiniz.
  • Fatura bilgilerinde değişiklik yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?

    Fatura bilgilerinizi değiştirmek istediğiniz siparişler için destek@rwb.com.tr ve (0212) 864 04 03 nolu çağrı merkezi hattımızdan değişim işlemleri yapabilirsiniz.

    Siparişinizin faturası kesilmediği müddetçe fatura bilgilerinizi çağrı merkezimiz aracılığı ile bilgi güvenliği sağlanarak değiştirebilirsiniz.

  • Şirket adına fatura kestirmek istiyorum ne yapmalıyım?

    1. adresinden vereceğiniz siparişlerde adres sayfasında bireysel ve kurumsal fatura seçenekleri bulunmaktadır. Kurumsal olarak seçim yapmanız durumunda faturanız belirteceğiniz kurumsal bilgiler ile kesilecektir.
  • Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi?

    Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır. Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından görünmez.

  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?

    • Şifrenizi Hesabım> hesap işlemleri sayfası altında yer alan şifreler bölümünden değiştirebilirsiniz.
    • Şifrenizi unuttuysanız üyelik>şifremi unuttum linkine tıklayarak kayıtlı mail adresine şifre yenileme linki talep edebilirsiniz.
    • Üyelik bilgileriniz dışında herhangi bir mail adresinize bilgi güvenliği sebebi ile şifre iletilememektedir.
  • E-posta adresimi değiştirebilir miyim?

    Güvenliğiniz nedeniyle e-posta adresi değişikliği yapılamamaktadır.

  • Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

    1. www.rwb.com.tr adresinden vermiş olduğunuz siparişinizde bulunan ürünlerin bir kısmını veya tamamını 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
    2. İade işlemini yapabilmeniz için siparişinizin size ulaşması gerekmektedir. Tarafınıza sipariş teslim edilmeden iade işlemleri başlatılamamaktadır.
    3. İade işleminizi başlatmak için HESABIM>SİPARİŞLERİM bölümünden iade etmek istediğiniz sipariş ürünlerini görüntülemek için İADE ET butonuna basın.
    4. İade etmek istediğiniz ürünlerinizi seçiniz.
    5. İade nedeninizi çoktan seçmeli açılır bölümde seçiminizi yapınız ve onaylayınız
    6. Panelinizde beliren kargo takip numarası ile iadenizi MNG kargoya teslim ediniz. Farklı bir kargo takip numarası iade edilen ürünler için işlem yapılamamaktadır.
    7. İade ürünlerimiz RWB Lojistik Merkezine ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek 2 iş günü içerisinde tarafınıza inceleme sonucu e-posta ile bilgi verilmektedir.
    8. Ürün iade şartlarına uygun olması durumunda 2 iş günü ücret iadesi yapılarak tarafınıza işlem referans numarası ile bilgilendirme yapılmaktadır.
    9. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Bankanızın işlem durumuna göre Kredi Kartı alışverişleri Banka Kartına göre daha hızlı yansımaktadır.
    10. www.rwb.com.tr sitemiz dışında farklı satış kanallarından alışverişlerin iade işlemleri için alışveriş yapmış olduğunuz kanalın prosedürlerini uygulamanız gerekmektedir.
    11. İhtiyaç halinde destek@rwb.com.tr mail adresinden ve (0212) 864 04 03 nolu Çağrı Merkezi hattımızdan iletişime geçebilirsiniz.

     

  • İade Politikanız Nedir?

    1. İade süresi Siparişinizi teslim almanızdan itibaren 14 gündür.
    2. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde gönderilmesi durumunda iade işlemleri yapılmamaktadır.
    3. Kullanım hatası sonucu olmayan üretim hatası oluşan ürün problemlerinde iade süresi 30 gündür.
    4. Farklı satış kanallarından yapılan alışverişlerde ilgili kanalın prosedürüne uygun olarak gönderilmeyen iadeler için işlem yapılmamaktadır. Ürün veya ürünleriniz tarafınıza geri gönderilmektedir.
    5. İade koşullarına uygun olarak gönderilmemiş ürünler tarafınıza geri gönderilmektedir.
    6. İade edilmek istenen ürünlerde anlaşmalı kargo ile gönderilmesi durumunda iade ücreti RWB’ ya aittir.
    7. Anlaşmalı olmayan kargo ile ve sistemden iade talebi oluşturulmadan gönderilen iadeler için işlem yapılmamaktadır.
  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

    1. www.rwb.com.tr sitemizden vermiş olduğunuz siparişinizi sipariş hazırlanması sürecinden önce iptal edebilirsiniz. Siparişin hazırlanması süreci başlamış siparişler iptal edilememektedir.
    2. İptal işlemi gerçekleştirmek için HESABIM>SİPARİŞLERİM siparişimi iptal et butonuna basınız. Sipariş Hazırlanması sürecinde tarafınıza e-posta aracılığı ile bilgilendirme yapılacak olup Hesabım>Siparişlerim sayfanızda İptal Et butonu kapalı olacaktır.
    3. İptal talebiniz ile birlikte 3 iş günü içerisinde ücret iadeniz alışveriş yapmış olduğunuz kartınıza iade edilecektir.
    4. Ücret iadeniz tamamlanması ile birlikte işlem referans numarası ile tarafınıza bilgilendirme yapılmaktadır.
    5. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Bankanızın işlem durumuna göre Kredi Kartı alışverişleri Banka Kartına göre daha hızlı yansımaktadır.
    6. www.rwb.com.tr  sitemiz dışında farklı satış kanallarından alışverişlerin iptal işlemleri için alışveriş yapmış olduğunuz kanalın prosedürlerini uygulamanız gerekmektedir.
    7. İhtiyaç halinde destek@rwb.com.tr  mail adresinden ve (0212) 864 04 03 nolu Çağrı Merkezi hattımızdan iletişime geçebilirsiniz.
  • Değişim Yapabilir miyim?

    1. www.rwb.com.tr sitemizden yapmış olduğunuz alışverişlerinizde değişim işlemi yapılmamaktadır.
  • İade Kargo Masrafını Kim Karşılıyor?

    1. İade işlemlerinizde anlaşmalı kargo firmalarımız ile yapılan iade işlemleri ücretsizdir.
  • Farklı zamanda vermiş olduğum siparişleri tek seferde iade edebilir miyim?

    1. Farklı zamanda vermiş olduğunuz siparişleriniz içerisinde yer alan ürünlerin bir kısmını veya tamamını iade etmek için ayrı ayrı kargo ile göndermelisiniz.
    2. Farklı zamanda vermiş olduğunuz siparişlerinizde her sipariş için ayrı sipariş numarası oluşmaktadır.
    3. Her sipariş numarasına ilişkin ürünleri iade adımları prosedürüne uygun olarak yapılması gerekmektedir.
  • Faturamı kaybettim yine de iade yapabilir miyim?

    1. www.rwb.com.tr sitemizden yapmış olduğunuz alışverişleriniz de faturanız mail olarak üyelik mail adresine gönderilmektedir.
    2. İade etmek istediğiniz ürün veya ürünleriniz ile ilgili fatura çıktısını kargo ile göndermek zorunluluğu bulunmamaktadır.
  • Hangi ürünleri iade edemem?

    1. www.rwb.com.tr sitemizden yapmış olduğunuz iç giyim ürünleri ambalajı açılmış ve denenmiş ise hijyen koşulları gereği iade alınamamaktadır.
  • Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?

    1. İptal veya iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz

    2 .İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.